Gratis verzending in Nederland bij orders vanaf € 100

Veelgestelde vragen

1. Wat zijn de levertijden?

Voor alle producten die je in één van onze webshop koopt geldt een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. Ondanks dat wij alle producten nagenoeg altijd op voorraad hebben kan het voorkomen dat een product tijdelijk is uitverkocht.
 
Als je meerdere producten koopt, waarvan er 1 niet op voorraad is ontvang je de gehele aankoop alsnog binnen vier werkdagen thuis.

2. Wat zijn de verzendkosten?

Voor het verzenden van je bestelling brengen wij verzendkosten in rekening. Voor afhandeling en verzending binnen Nederland betaal je €6,95 aan verzendkosten, ongeacht het aantal artikelen wat je per bestelling plaatst. De verzendkosten voor België of andere Europese landen bedragen €13,95. 

3. Wat is jullie retourbeleid? 

Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van het product de koop ongedaan te maken. Producten die door jou gebruikt of beschadigd zijn, zijn hiervan uitgesloten. Indien je van dit recht gebruik wenst te maken, dien je ons per email hiervan op de hoogte te stellen. Je dient na melding hiervan het product direct retour te sturen naar Fameworks voorzien van een briefje met je naam en het bestelnummer.

Ons retouradres is: 

Fameworks
Meijboomlaan 1
2242 PR  Wassenaar

4. Wat is jullie privacybeleid? 

Wij hechten grote waarde aan je privacy. Alle persoonlijke gegevens worden daarom met zorg door ons behandeld. Wij houden ons hierbij strikt aan alle wettelijke regelgeving die van toepassing is op persoonsgegevens. Op verzoek kan je inzage krijgen in de opgeslagen persoonsgegevens en kan je deze door ons laten wijzigen of verwijderen. 

Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in ons privacy-beleid. We adviseren daarom om ons privacy-beleid regelmatig te raadplegen, zodat je van eventuele wijzigingen op de hoogte bent.

5. Hoe kom ik in contact met de klantenservice? 

Neem voor meer informatie of bij vragen of klachten contact met ons op per e-mail: customercare@fameworks.nl OF vul het contact formulier in en dan zullen wij uw vragen z.s.m beantwoorden.

6. Welke betalingsmethodes zijn er?

Op dit moment bieden wij de volgende betalingsmethodes aan: 

  • iDeal
  • Bancontact
  • Paypal

7. Kan ik het verzend adres van mijn bestelling veranderen? 

Per ongeluk het verkeerde adres ingevuld? Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via customercare@fameworks.nl zodat er een aanpassing gemaakt kan worden.

8. Hoe blijf ik op de hoogte over het laatste KNOLLER nieuws? 

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en volg KNOLLER op Instagram voor het laatste nieuws en de nieuwste collecties.